събота, 2 май 2015 г.


Здравейте приятели,през живота си всички ние все някога, поради различни причини сме се сблъсквали с необходимостта да отслабнем.

Казвам се Дара Иванова ,на 36 години съм,семейна с две деца!Ще ви разкажа личната си история,защото най-накрая постигнах мечтаните от мен килограми.И по важното е,че успях да ги задържа.Без никакъв йо-йо ефект.От няколко години имам проблем с наднорменото тегло.До преди две години тежах 89кг.

Не се харесвах и търсех правилния начин да отслабна. Но преди да ви разкажа как постигнах мечтаните килограми, искам да ви споделя как напълнях и през какви трудности минах. Всичко започна преди 10 години,когато реших да уча право.Трябваше ми енергия и сила, за да чета. Така започнах да си угаждам. Хапвах си каквото ми се яде. За година качих 7-8 килограма, но не се притеснявах. Няколко килограма в повече не са проблем. Стресът покрай изпитите, продължителното заседяване и нездравословното хранене ми се отразиха. В последната година бях 27 кг над нормалното ми тегло! Истински ужас!

Малко след като завърших, започнах специализация и стаж. Но не се чувствах добре. Килограмите ми тежаха. Трудно се качвах по стълбите, а ходенето по магазините ме изнервяше, защото трудно намирах подходящ размер.

Ставах рано и преди работа правех упражнения вкъщи. Работата обаче ме натоварваше и в един момент трябваше да избера между тренировките и кариерата. Избрах работата, като вярвах, че с подходящата диета ще успея да си възвърна предишната фигура.Изпробвала съм какви ли не диети,от пълен глад до разделно хранене,и резултатите бяха временни и се възвръщаха старите килограми и то дори двойно!Така годините се нижеха една след друга, а аз си изглеждах по същия начин. 

Осъзнах, че проблемът не беше само в диетите, но и в моя режим. Работата ми не позволява много почивки. Повечето дни започвам в 8 сутринта и до 5-6 следобед работя без да спирам.От напрегнатото ежедневие,забравям да хапвам нещичко,и така цял ден глад,и вечер като се прибера,сготвям набързо за семейството и децата и обикновено вечеряме в 21 часа! Което за един здравословен режим е недопустимо.И така с годините килограмите си седят и се трупат!Дадох си сметка, че за да отслабна ми е необходимо нещо, което да ускори метаболизма и да ми помогне бързо да сваля поне 10 килограма.

Така реших да се обадя на една моя позната – специалист гастроентеролог. Тя ми сподели, че нейната сестра е постигнала невероятни резултати с един нов и революционен продукт за отслабване – Lipoin .
LIPOIN съдържа всичко в една формула като за начало този уникален продукт включва 12 от най-ефективните, натурални фет бърнари „тежка категория“.

Откровено се впечатлих и реших да го опитам. Но се сблъсках с проблем. Нямаше го по магазините (дори и тези за здравословно хранене).
Свързах се с моята приятелка и тя ми изпрати този линк http://lipoin.com/otslabvane/ на български сайт, откъдето тя и сестра й си го поръчват.

Веднага си го поръчах и започнах да го пия. Още през първата седмица имаше зашеметяващ резултат. А в края на третия месец вече бях по-слаба с 28 кг!!! Сега нося пет пъти по-малък размер дрехи и се чувствам превъзходно. Повярвайте ми,няма нищо по-хубаво от това да се погледнете в огледалото и да се харесвате! Бях направо нов човек,съпруга ми и децата ми забелязах промяната в мен ,аз направо сияех.Вече бях по-подвижна,излизах по често на разходка,промених и начина си на хранене,защото когато наистина се видях слаба исках да задържа тези килограми,и се притеснявах, че ако прекалявам пак с храната отново ще кача ! Но не,до ден днешен не съм качила нито килограм.Хапвам си доста сладко понякога,но килограмите не мърдат! Истински съм благодарна на приятелката ми ,че сподели с мен този страхотен продукт.Затова реших да Ви споделя резултатите ми в снимки,за да се убедите,че наистина има хапчета,които помагат,и изгарят мазнините!






Искрено се надявам да съм ви била полезна. Моят съвет към всички, страдащи от затлъстяване, е да опитат Lipoin. После сами ще се уверят в резултата още през първите 10 дни. А в края на третия месец, ще могат да се похвалят със забележителни резултати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар